Օրացույց
« Մայիս 2024 » | Երկ | Երք | Չոր | Հնգ | Ուրբ | Շաբ | Կիր | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Վիճակագրություն
Ընդամենը ակտիվ. 1 Հյուրեր. 1 Անդամներ. 0
|
Բլոգ
Մարդուն օգնող մասնագիտության մեջ զարգացած են երեք մակարդակներ.
Просмотров: 413 |
Добавил: Marine |
Дата: 28.11.2013
|
|
Հետխորհրդային ժամանակաշրջանի երկրների
սոցիալական աշխատողների գործառությունը տարբերվում էր նրանց արտասահմանյան
գործընկերների գործառույթներից: Սոցիալ-տնտեսական և քաղաքական ցնցումները,
որոնք գործնականորեն առկա էին բոլոր նախկին խորհրդային երկրներում
հանգեցրեցին կտրուկ փոփոխությունների ոչ միայն հասարակության տնտեսական
օրագանիզմում: Ճգնաժամում հայտնվեցին կյանքի սոցիալական և հոգևոր
բնագավառները, տեղի ունեցավ անհատական և հասարակական արժեքների
վերագնահատում:
Просмотров: 493 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Սոցիալական աշխատանքը որպես օգնող
մասնագիտություն անցել է զարգացման տարբեր փուլեր: Հասարակության անպաշտպան
խավերի խնամքն ու հսկողությունը ծրագրող և իրականացնող մասնագետների մասին
պատկերացումը հիմնականում ժամանակակից հասարակությունների արդյունքն է:
Սակայն բազմաթիվ պատմական երևույթներ նպաստել են սոցիալական աշխատանքի
ժամանակակից ձևի հաստատմանը: Դրանք են Միջնադարի եկեղեցական ավանդույթները,
ծխական մակարդակով ապահովվող աղքատության մասին վաղ պետական օրենքները,
որոնք պայմանավորեցին այնպիսի մասնագիտությունների զարգացումը, ինչպիսին են
իրավաբանությունը, բժշկությունը, կրթությունը, ինչպես նաև
բարեգործությունը, մասնավորապես 19-րդ դարի բարեգործական ընկությունների
ավանդույթները:
Просмотров: 1556 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Մարդկային
կյանքը վերջին հաշվով իրենից ներկայացնում է պահանջմունքների ձևավորման և
բավարարման աստիճանական գործընթաց: Մարդկային անհատի պահանջմունքները
բազմազան են` սկսած ֆիզիոլոգիկան պարզագույն պահանջներից, որոնք ծնվում են
նրա հետ, վերջացրած բարձրագույն հեգեբանական և սոցիալկան պահանջմունքներով,
որոնք ձևավորվում են համատեղ կյանքի ընթացքում: Հասարակությունն էլ իր
պահանջմունքներն ունի, որոնք առաջնային են անհատական պահանջմունքների
համեմատ: Հասարակական առաջադիմությունը պայմանավորված է ոչ թե հասարակական
պահանջմունքների բավարարմամ` ի հաշիվ անհատական պահանջմունքների ճնշման,
այլ հասարակական և անհատական պահանջմուքնքների միջև ներդաշնակության
հաստատմամբ և երկքուստեք բավարարման համար բարենպաստ պայմանների ստեղծմամբ:
Եթե անհատի պահանջմունքները չեն բավարարվում տարբեր կարգի արգելքների
պատճառովª կենսաբանական, ֆիզիոլոգիական, հոգեբանական, սոցիալական և այլն,
նրա կյանքը դառնում է պրոբլեմային: Նման անհատների թվի ավելացումը
հասարակության մեջ արգելակում է հասրկական առաջադիմությունը:
Հասարակությունները, որոնք գիտակցում և ընդունում են անհատի
բարեկեցությունը որպես հասարակական առաջադիմության նախապայման,
մոբիլիզացնում են իրենց բոլոր ռեսուրսները պրոբլեմ ունեցող անհատին օգնելու
համար: Սոցիալական աշխատանքի ինստիտուտն էլ ձևավորվում և հաստատվում է
որպես պատասխան մարդկային պահանջմուքներին: Բոլոր օգնող
մասնագիտություններն էլ առաջացել են այդ ճանապարհով: երբ մարդիկ
դժվարություններ են ապրում կյանքի որևէ բնագավառում, երբ օգնության բնական
աղբյուրները չեն բավարարում, պրոֆեսիոնալ օգնության բազմաթիվ ձևեր են
առաջանում: Սոցիալական աշխատանք էլ որպես օգնող մանսագիտություն,
պրոֆեսիոնալ օգնություն է ցուցաբերում տարբեր պրոբլեմներ ունեցող մարդկանց:
Բացի խորհրդառուներին պաշպանելու ներքին ռեսուրսներիցª էթիկական կոդեքս,
հաստատված միջոցներ, սոցիալական աշխատանք ունի նրանց պաշտպանելու նաև
արտաքին միջոցներ: Դրանք սոցիալական ծառայությունների ունեցած ռեսուրսներն
են: Նրանք, անընդհատ իրենց տեսադաշտում պահելով մարդկանց կարողանում են
ժամանակին բացահայտել իրենց խորհրդառուներին և համապատասխան օգնություն
ցուցաբերել նրանց: Այս օգոնւթյան արդյունավետությունն աճում է, երբ
սոցիալական աշխատողների հմտությունները պաշտպանվում են հատուկ գիտելիքների
ու արժեքների միջոցով, որոնք կարող են ղեկավարել խորհրդառուների կյանքի մեջ
նրանց ներխուժումը: Սոցիալական աշխատողներն օգնում են ոչ միայն
մարդկանց,որոնց պահանջմուքների բավարարումը դժվարացել է, այլև մարդկանց,
որոնք ունեն հատուկ պահանջմուքներ:
Просмотров: 514 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Ներկայումս
հոգեբանությունը իրենից ներկայացնում է գիտության ճյուղավորված համակարգ:
Նրանում արտահայտվում են շատ ճյուղեր, որոնք իրենցից ներկայացնում են
գիտական հետազոտությունների ինքնուրույն զարգացող ուղղություն: Նկատի
ունենալով այդ փաստը և այն հանգամանքը, որ ներկայումս հոգեբանական
գիտության համակարգը շարունակում է ակտիվորեն զարգանալ (յուրաքանչյուր 4-5
տարում առաջանում է որևէ նոր ուղղություն), ճիշտ կլիներ ասել, ոչ թե
հոգեբանության, այլ զարգացող հոգեբանության գիտությունների համալիր: Այն իր
հերթին կարելի է բաժանել հիմնարար (ֆունդամենտալ) և կիրառական, ընդհանուր և
հատուկ մասերի: Հոգեբանական գիտության հիմնարար կամ բազային ճյուղը ունի
մարդկանց հո¬գե¬բա¬նու¬թյան և վարմունքի հասկացությունների և
բացատրությունների համար ընդհանուր նշանակություն անկախ այն բանից, թե
նրանք ինչ կոնկրետ գործունեությամբ են զբաղվում: Այդ ոլորտները կոչված են
տալ գիտելիքներ միանշանակ անհրաժեշտ բոլորին, ում հետաքրքրում է մարդկանց
վարմունքը և հոգեբանությունը: Այդպիսի ունիվերսալության շնորհիվ այդ
գիտելիքները հաճախ միավորվում են "ընդհանուր հոգեբանություն" տերմինով: Կիրառական
են կոչվում այն ճյուղերը, որոնց նվաճումները օգտագործվում են
գործնականում: Ընդհանուր ճյուղերը իրենց առջև դնում և լուծում են այն
պրոբլեմները, որոնք միանշանակ կարևոր են առանց բացառության բոլոր գիտական
ուղղությունների զարգացման համար: Իսկ հատուկ ճյուղերը առանձնացնում են այն
հարցերը, որոնք իրենցից ներկայացնում են հատուկ հետաքրքրություն որևէ
երևույթների մեկ կամ մի քանի խմբերի ճանաչման համար:
Просмотров: 2843 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Հոգեբանությունը
որպես գիտություն ունի յուրահատուկ որակավորում, որով և տարբերվում է այլ
գիտություններից: Հոգեբանությունը, որպես փորձված գիտելիքների համակարգ,
գիտեն շատ քչերը, հիմնականում նրանք, ովքեր հատուկ զբաղվում են լուծելով
գիտական և գործնական խնդիրներ: Դրա հետ մեկտեղ որպես կենսական երևույթների
համակարգ, հոգեբանությունը ծանոթ է յուրաքանչյուր մարդու: Այն ներկայանում է
նրան սեփական զգացումների, կերպարների, պատկերացումների, խոսքի, կամքի,
երևակայության, հետաքրքրության, փաստարկների, պահանջմունքների, հույզերի,
զգացումունքների և այլնի տեսքով: Հիմնական հոգեբանական երևույթները
անմիջականորեն կարող ենք գտնել ինքներս մեր մեջ և ուղղակիորեն զննելով
ուրիշ մարդկանց մոտ:
Просмотров: 3767 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Ամուսնական
զույգի հետ սոցիալական աշխատանքը մեծ նշանակություն ունի: Այստեղ
սոցիալական աշխատողը աշխատում է երկու ամուսինների հետ միաժամանակ կամ
նրանցից մեկի հետ` մյուսի մասնակցությամբ: Նրանց հետ աշխատելու նպատակն է
կարգավորել զույգի փոխհարաբերությունները: Ամուսնության
առաջին տարում հիմնական ամուսնալուծությունները կատարվում են հենց այդ
պատճառով, որ երիտասարդները շուտափույթ կերպով ցանկանում են հեռանալ
ծնողներից և զգալ իրենց բացարձակ անկախ, ինքնուրույն: Եվ ընտրությունը
կատարվում է առանց երկար մտածելու: Պատահում է մուսնություն, որոնք
կատարվում են պատասխանատվությունից ելնելով. օրինակ` եթե երեխայի է սպասում
զույգը:
Просмотров: 612 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Հաճախակի է ամուսնական զույգերի մոտ
առաջանում բարդ պրոբլեմներ, խնդիրներ, ճգնաժամեր: Որոնք և չհաղթահարելու
դեպքում դառնում է ամուսնալուծությունների հիմք: Ամուսնական զույգերի մոտ
ճգնաժամեր կարող են դառնալ մի շարք ատճառների հետևանքով: Դրանցից են
նյութական և կենցաղային պրոբլեմները, ամուսիններից մեկի հարբեցողությունը և
թմրամոլությունը, ամուսնական դավաճանությունը, հոգեբանական
անհամատեղելիությունը, նոր սերը, երեխաների բացակայությունը, ընտանիքի
արժեզրկումը:
Просмотров: 2402 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Ընտանիքում
հաճախ օգտագործվում է ՙընտանիքի գլխավոր՚ տերմինը: Այս հասկացությունը
նշանակում է մի անձնավորություն, որին ընտանիքի բոլոր անդամները
անվերապահորեն ենթարկվում են: Սովորաբար ընտանիքի գլխավորը լինում է
ամուսինը կամ ընտանիքի ավագ անդամը:
Просмотров: 1009 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
Ընտանիքը այնպիսի անձանց միություն է,
ովքեր իրար հետ կապված են փոխադարձ սիրո ու համաձայնության վրա հենվող
ամուսնական կապերով, գտնվում են /արենակցական /ուղիղ և կողային/ կապերի
մեջ/, այնպիսի հարաբերությունների մեջ, որոնց համար ծագում են ընտանեկան
օրենսդրությամբ սահմանված իրավունքներ ու պարտականություններ:
Просмотров: 4403 |
Добавил: Marine |
Дата: 27.11.2013
|
|
« 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 17 18 »
|