ՀՈԳԵԲԱՆԻ ԶՐՈՒՅՑՆ ԱՅՑԵԼՈՒԻ ՀԵՏ ԵՎ ՆՐԱ ԿՈՂՄԻՑ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐԸ
Այցելուի հետ զրուցելիս նրան կարելի է դիմել այսպես. §Ես ձեզ կլսեմ ու հնարավորինս կաշխատեմ օգնել¦:
Նրան կարելի է դիմել հետևյալ հարցերով.
-Ի±նչն է ձեզ բերել մեզ մոտ:
Իսկ վերջում կարելի է հարցնել.
-Կա± այնպիսի բան, որի մասին ես չխոսեցի կամ կա± այնպիսի հարց, որ ես չտվեցի, բայց դուք կուզենայիք, որ շոշափվեր:
Հարցեր, որոնց միջոցով պիտի պարզվի.
1. Պրոբլեմի ժամանակաշրջանն առանց խորանալու
2. Ընտանիքի կազմը.
ա). Հարաբերվելու բովանդակություն (մայր և երեխա, հայր և
երեխա, տատիկ և թոռնիկ, պապիկ և թոռնիկ և այլն)
բ). Ի±նչ տեղ է զբաղեցնում երեխան ընտանիքում (սպասվա±ծ ծնունդ է, թե± ոչ, կամ կարող է թաքցվում է երեխայի պատմությունը):
գ). Ինչպե±ս է երեխայի միջավայրը (ասենք երեխային հարցնել. §Ինչպե±ս են գործերդ¦՚): Ինչի± համար է անհրաժեշտ դա իմանալ. որպեսզի պարզվի նրա վարքը (ճնշու±մ է իրենից փոքրին, իշխու±մ է հասակակցին, Փնտրու±մ է իրեն անհասկանալի հարցերի պատասխանը մեծերի մեջ):
3. Երեխայի զարգացումըª հղիություն, ծննդաբերություն:
ա). Հղիություն, որի ընթացքում ունեցել է կորուստ, կամ այն արտահայտվում է տոքսիկ տիպով (տոքսիկ հղիություն է տարել), կամ ինչ-որ այլ հիվանդությամբ է հիվանդացել: Ապա հնարավոր է այն միջավայրում, որտեղ ինքն է եղել անբողջ հղիության ընթացքում, լարվածություն է տիրել, կամ էլ միգուցե սնվելու պրոբլեմ է եղել, հետո գուցե և դեղորայք է ընդունել կամ չի ընդունել անհրաժեշտ վիտամինները դեղահաբերի ու կաթիլայինների տեսքով:
բ). Ծնվելուց հետո երեխան ինչքա±ն է կերել մայրական կաթ, (նորմալը մինչև 1,5 տարեկանն է), ե±րբ է անցել արհեստական կերակրման, ինչպե±ս է կատարվել անցումը բնականից արհեստականին:
դ). Երեխան ե±րբ է քայլել, ե±րբ է խոսել (նորմալը մինչև 2 տարեկանն է), ե±րբ է դադարել տակը թրջել ու կեղտոտել, ե±րբ է քնում (շուտ, ուշ) և ինչպե±ս է քնում: Քնելուց առաջ անհանգի±ստ է, գիշերն անհանգստություններ ունենու±մ է, որտե±ղ է քնում, ինչպե±ս է սնվում, սնման հետ պրոբլեմներ կա±ն կամ եղե±լ են:
4. Երեխան ի±նչ հետաքրքրություններ ունի, ո±րն է նրա հետաքրքրությունների շրջանակը: |