ՀԵՏԵՐՈՏՐԵՆԻՆԳ 13
1. Փորձիր զգալ ինչ-որ քեզ դուրեկան բույր
2. Ես հաշվում եմ մինչև չորսը, իսկ դու ուժեղ զգում ես այն
3. Ինչի± բույր է (Անտառի±, ծաղիկների±, ուտելիքի± և այլն)
4. Ծաղիկներ սիրու±մ ես
5. Ի±նչ կեդանի ես սիրում
6. Դու արդեն լրիվ հանգիստ ես, չէ±
7. Քեզ լավ զգու±մ ես
8. Հիմա կարո±ղ ես պրոբլեմիդ մասին հանգիստ խոսել
9. Այս պահին պրոբլեմիդ ո±ր մասում ես դու
10. Այն քո աչքին առաջվա նման հրե±շ է թվում, թե± արդեն փոքրիկ մրջյուն է դարձել
11. Իսկ եթե ինչ-որ բույսի նմանեցնենք, ապա փշոտ բույս կլինի±, թե± գեղեցիկ ծաղիկ (ի±նչ բույսի կամ ի±նչ ծաղկի է նման)
ՀԵՏԵՐՈՏՐԵՆԻՆԳ 14
1. Հիմա խոսենք քո սիրած հեքիաթի մասին
2. Ո±ր հեքիաթն ես շատ սիրում
3. Դրա մու±լտն ես տեսել, թե± ծնողներդ են պատմել կամ կարդացել
4. Այդ հեքիաթի ի±նչն է քեզ դուր գալիս
5. Հերոսին հիշու±մ ես, ո±վ է
6. Նա քեզ դու±ր է գալիս
7. Հատակապես նրա ի±նչը, որտե±ղ և ե±րբ է նա քեզ դուր գալիս
8. Նկարագրիր նրան ամբողջությամբ (Ի±նչ գույնի են նրա մազերը, աչքերը, հագուստը, ինչ հագուստ է հագին, ինչպիսի± հասակ ունիª բոյո±վ է, կա±րճ է և այլն)
9. Նրա ձայնն ինչպիսի±ն է
10. Քեզ դու±ր է գալիս այն
11. Կուզենայի±ր քո ձայնն էլ լիներ այդպիսին
12. Ցանկոթյուն ունե±ս նրա փոխարեն լինել
13. Եթե այդպես լիներ, դու նրա արածը կկրկնեի±ր, թե± ինչ-որ բաներ կփոխեիր (ի±նչ կանեիր դու)
14. Այդ հեքիաթի չար կերպարին հիշու±մ ես
15. Ինչպիսի±ն էր նա, կարո±ղ ես նկարագրել
16. Դու սիրու±մ ես նրան
17. Եթե նա քեզ հետ այդպես վատ վարվեր, դու ի±նչ կանեիր և թույլերին ինչպե±ս կպաշտպանեիր
18. Քո կարծիքով հնարավո±ր է քո սիրած լավ հերոսը վատը դառնա, իսկ վատ հերոսըª լավ
19. Եթե այդպես լիներ, դու քո կարծիքը կփոխեի±ր
20. Իսկ եթե դու լինեիր այդ հեքիաթը գրողը, ինչպ±ս կտանեիր պատմությունը
21. Պատկերացրու, որ հեքիաթի հերոսը քո փոխարեն է, այսինքն քո պրոբլեմը նրանն է, Դու նրան ի±նչ խորհուրդ կտայիր… (հետևել, որ նա ինչ-որ ելք գտնի, իբր հեքիաթի հերոսի համար)
22. Հենց դրանով էլ կլուծվի քո պրոբլեմը
(Նույն կերպ կարելի է խոսել մուլտֆիլմի և կինոյի մասին) |