ՀԵՏԵՐՈՏՐԵՆԻՆԳ 14 1. Հիմա խոսենք քո սիրած հեքիաթի մասին 2. Որ հեքիաթն ես շատ սիրում? 3. Դրա մուլտն ես տեսել, թե ծնողներդ են պատմել կամ կարդացել? 4. Այդ հեքիաթի ինչն է քեզ դուր գալիս? 5. Հերոսին հիշում ես, ով է? 6. Նա քեզ դուր գալիս է? 7. Հատակապես նրա ինչը, որտեղ և երբ է նա քեզ դուր գալիս? 8. Նկարագրիր նրան ամբողջությամբ (Ինչ գույնի են նրա մազերը, աչքերը, հագուստը, ինչ հագուստ է հագին, ինչպիսի հասակ ունի` բոյով է, կարճ է և այլն?) 9. Նրա ձայնն ինչպիսին է? 10. Քեզ դուր գալիս է այն? 11. Կուզենայիր քո ձայնն էլ լիներ այդպիսին? 12. Ցանկոթյուն ունես նրա փոխարեն լինել? 13. Եթե այդպես լիներ, դու նրա արածը կկրկնեիր, թե ինչ-որ բաներ կփոխեիր? (ինչ կանեիր
դու?) 14. Այդ հեքիաթի չար կերպարին հիշում ես? 15. Ինչպիսին էր նա, կարող ես նկարագրել? 16. Դու սիրում ես նրան? 17. Եթե նա քեզ հետ այդպես վատ վարվեր, դու ի±նչ կանեիր և թույլերին ինչպես կպաշտպանեիր? 18. Քո կարծիքով հնարավոր է քո սիրած լավ հերոսը վատը դառնա, իսկ վատ հերոսը` լավ? 19. Եթե այդպես լիներ, դու քո կարծիքը կփոխեիր? 20. Իսկ եթե դու լինեիր հեքիաթը գրողը, ինչպս կտանեիր պատմությունը? 21. Պատկերացրու, որ հեքիաթի հերոսը քո փոխարեն է, այսինքն քո պրոբլեմը նրանն է, դու նրան ինչ խորհուրդ կտայիր? (հետևել, որ նա ինչ-որ ելք գտնի, իբր հեքիաթի հերոսի համար) 22. Հենց դրանով էլ կլուծվի քո պրոբլեմը (Նույն կերպ կարելի է խոսել մուլտֆիլմի և կինոյի մասին) |